בית מלאכה של סיפורים אסטרטגיים

סדנאות, הרצאות ושעות ייעוץ

לא עוד סדנת סטוריטלינג, לא עוד סדנת פרזנטציה, אלא מפגש מובנה שיוצאים ממנו עם תוצאות:
סיפור אסטרטגי אחד או יותר לחברה / מחלקה / מותג / פרויקט / אתר / פיץ'…

סיפורים – הנוסחה לשכנוע והשפעה

המוח שלנו הוא מכונה העסוקה באופן מתמיד בחיפוש אחר סיפורים: מה הסיפור שלו? מה הסיפור שלה? מה הסיפור של המותג? האם יש לנו הזדמנות לסיפור משותף ולדרך משותפת? האם מדובר בסיפור הצלחה או כישלון?

כשאין סיפור בנמצא, ואנו נתקלים במידע טהור, המוח שלנו ממציא סיפור בהתאם לניסיון קודם ותחושות בטן. יותר מזה, אנשים מתרחקים ממותגים ואנשים שאת הסיפור שלהם הם לא מצליחים להרכיב, בגלל שהללו מייצרים אצלם דיסוננס ותחושה של חוסר וודאות. למה לקחת סיכון?!

רק כאשר אינפורמציה שאנו רוצים  להעביר כוללת רכיבי סיפור בסיסיים היא מתקבלת במוח כיחידה שלמה המסוגלת לפרוץ את האדישות של הצד השני ולהניע לפעולה.

האם למותג/מוצר/שירות שלכם יש סיפור? האם אנשים מגיבים אליו כמו שהייתם רוצים? האם אתם מצליחים לחדור את האדישות שלהם?

סיפורים – הנוסחה לשכנוע והשפעה

המוח שלנו הוא מכונה העסוקה באופן מתמיד בחיפוש אחר סיפורים: מה הסיפור שלו? מה הסיפור שלה? מה הסיפור של המותג? האם יש לנו הזדמנות לסיפור משותף ולדרך משותפת? האם מדובר בסיפור הצלחה או כישלון?

כשאין סיפור בנמצא, ואנו נתקלים במידע טהור, המוח שלנו ממציא סיפור בהתאם לניסיון קודם ותחושות בטן. יותר מזה, אנשים מתרחקים ממותגים ואנשים שאת הסיפור שלהם הם לא מצליחים להרכיב, בגלל שהללו מייצרים אצלם דיסוננס ותחושה של חוסר וודאות. למה לקחת סיכון?!

רק כאשר אינפורמציה שאנו רוצים להעביר כוללת רכיבי סיפור בסיסיים היא מתקבלת במוח כיחידה שלמה המסוגלת לפרוץ את האדישות של הצד השני ולהניע לפעולה.

האם למותג/מוצר/שירות שלכם יש סיפור? האם אנשים מגיבים אליו כמו שהייתם רוצים? האם אתם מצליחים לחדור את האדישות שלהם?

עם מה יוצאים מהסדנה?

בחלק הראשון של הסדנה אגלה לכם פרספקטיבה חדשה על כל הנושא של סטוריטלינג.

בחלק השני אלמד אתכם את Story Blocks – מודל פשוט ואינטואיטיבי לבניית סיפורים אסטרטגיים.

בחלק האחרון אוביל אתכם יד ביד בהרכבת הסיפורים האסטרטגיים שלכם.

 

תצאו מהסדנה עם פתרונות ללפחות שניים מהאתגרים הבאים:

סיפור אסטרטגי חדש/ משופרתוכן למצגת אסטרטגית חדשה
מסרים לאתראסטרטגיה מוצרית חדשהפיץ' מכירות חדשתוכן שיווקי נקודתי לבחירתכם…

 

התאמה אישית לכל סדנה קודם ראיון שבו נעשה תיאום ציפיות והצבת יעדים ברורים. בשלב הזה תתבקשו להעביר אלי חומרי רקע שישמשו אותי בהתאמתה האישית של הסדנה.

יונתן קגנסקי

במשך 8 שנים עסקתי במלאכת הרכבת מסרים אסטרטגיים בעבודה שלי כאסטרטג תקשורתי ומותגי, עד שהגעתי להבנה מעמיקה של המבנה והצורה של סיפורים עוצמתיים. לקח לי עוד 5 שנים עד שהצלחתי להנגיש את הידע שרכשתי לאחרים בצורה של סדנאות מובנות ואפקטיביות.

בשנים האחרונות תרגלתי את המודל שלי עם מאות חברות וסטרטאפים. בהרצאות, סדנאות ושעות ייעוץ שהעברתי השתתפו, בין היתר מאות יזמים מתוכנית היזמות הבינלאומית של גוגל (Google Launchpad), בה אני ממלא תפקיד של מנטור מאז 2015.

"ארגז הכלים" שלי כולל השכלה בפסיכולוגיה, לרבות פסיכולוגיה צרכנית, ובתקשורת, וגם ניסיון נרחב באסטרטגיה תקשורתית, פרסום, ומיתוג.

מלבד אלו אני מלווה באופן שוטף בכירים וחברות מכל הגדלים והסוגים, וגם מספק שירותים נרחבים יותר תחת סוכנות שלי NewSpark הפונה בעיקר לחברות טכנולוגיה.

תוכלו לקרוא יותר על הרקע המקצועי שלי כאן

יונתן קגנסקי

במשך 8 שנים עסקתי במלאכת הרכבת מסרים אסטרטגיים בעבודה שלי כאסטרטג תקשורתי ומותגי, עד שהגעתי להבנה מעמיקה של המבנה והצורה של סיפורים עוצמתיים. לקח לי עוד 5 שנים עד שהצלחתי להנגיש את הידע שרכשתי לאחרים בצורה של סדנאות מובנות ואפקטיביות.

בשנים האחרונות תרגלתי את המודל שלי עם מאות חברות וסטרטאפים. בהרצאות, סדנאות ושעות ייעוץ שהעברתי השתתפו, בין היתר מאות יזמים מתוכנית היזמות הבינלאומית של גוגל (Google Launchpad), בה אני ממלא תפקיד של מנטור מאז 2015.

"ארגז הכלים" שלי כולל השכלה בפסיכולוגיה, לרבות פסיכולוגיה צרכנית, ובתקשורת, וגם ניסיון נרחב באסטרטגיה תקשורתית, פרסום, ומיתוג.

מלבד אלו אני מלווה באופן שוטף בכירים וחברות מכל הגדלים והסוגים, וגם מספק שירותים נרחבים יותר תחת סוכנות שלי NewSpark הפונה בעיקר לחברות טכנולוגיה.

תוכלו לקרוא יותר על הרקע המקצועי שלי כאן

אנשים מדברים על יונתן

חבילות לבחירה

התחייבות לתוצאות

השראה מובטחת

עבודה עצמית

התחייבות לתוצאות

לבירורים ו/או קבלת הצעת מחיר השאירו הודעה או תתכתבו אתנו דרך התיבה מימין

הגעתם עד לפה, לא תיצרו קשר?!

    he_ILHebrew